MTV Oy:n tavoitteena on tehdä jokakoti.fi:stä kattavin valtakunnallinen asunnon ostajien, myyjien ja vuokraajien kohtaamispaikka. Kiinteistönvälittäjille ja muille alan toimijoille jokakoti.fi tarjoaa uusia markkinointimahdollisuuksia niin verkossa kuin tv:ssäkin.

Suunniteltu käyttäjien näkökulmasta

Uusi jokakoti.fi-verkkopalvelu helpottaa käytettävyytensä ansiosta asuntokauppaa sekä myyjien, ostajien että vuokraajien näkökulmasta. Palvelun suunnittelussa on on kuunneltu sekä kiinteistönvälittäjien että kuluttajien toiveita, joten asunnot ja muu tieto löytyvät vaivattomasti, ja erilaisia hakuja on nopea tehdä.

”Syksyllä teettämämme tutkimuksen* mukaan suurin osa sekä vuokra- (38 %) että omistusasuntoa (53 %) etsivistä hakee tietoa ensisijaisesti internetin asuntopalveluista. Tutkimuksen mukaan käyttäjät toivovat asuntopalveluilta entistä jouhevampaa käytettävyyttä ja kattavampaa asuinaluetietoa, mihin tulemme uuden palvelumme avulla vastaamaan”, kertoo MTV Oy:n Internet-liiketoiminnan johtaja Juha Juosila.

Monipuolinen palvelukokonaisuus

Jokakoti.fi erottuu muista verkon asuntopalveluista erityisesti kattavilla asuinaluetiedoillaan ja monipuolisilla kartoillaan. Sieltä löytyy myös tilastollista markkina- ja kiinteistönvälitystietoa. Lisäksi MTV Media tuo asuntokaupan olohuoneisiin viikoittaisessa tv-ohjelmassa MTV3-kanavalla. Tämä kokonaisuus tarjoaa kiinteistönvälittäjille ja muille alan toimijoille uudenlaisia mahdollisuuksia ja kanavia esitellä toimintaansa ja palvelujaan.

”MTV Media rakentamaa laajan markkinapaikan, joka palvelee kaikkia asuntokaupan osapuolia aina yksityishenkilöistä kiinteistönvälittäjiin ja muihin alan toimijoihin. Uudenlaisen tehokkaan markkinapaikan avulla haluamme tehostaa viime aikoina hiljentynyttä asuntokauppaa Suomessa”, jatkaa Juosila.

Palvelu aukeaa koko laajuudessaan myöhemmin keväällä. Tällä hetkellä osoitteessa www.jokakoti.fi voi osallistua interaktiiviseen testiin ja kertoa, millainen on ihanteellinen asuinympäristö.

MTV Oy:n tavoitteena on tehdä jokakoti.fi:stä kattavin valtakunnallinen asunnon ostajien, myyjien ja vuokraajien kohtaamispaikka. Kiinteistönvälittäjille ja muille alan toimijoille jokakoti.fi tarjoaa uusia markkinointimahdollisuuksia niin verkossa kuin tv:ssäkin.

Suunniteltu käyttäjien näkökulmasta

Uusi jokakoti.fi-verkkopalvelu helpottaa käytettävyytensä ansiosta asuntokauppaa sekä myyjien, ostajien että vuokraajien näkökulmasta. Palvelun suunnittelussa on on kuunneltu sekä kiinteistönvälittäjien että kuluttajien toiveita, joten asunnot ja muu tieto löytyvät vaivattomasti, ja erilaisia hakuja on nopea tehdä.

”Syksyllä teettämämme tutkimuksen* mukaan suurin osa sekä vuokra- (38 %) että omistusasuntoa (53 %) etsivistä hakee tietoa ensisijaisesti internetin asuntopalveluista. Tutkimuksen mukaan käyttäjät toivovat asuntopalveluilta entistä jouhevampaa käytettävyyttä ja kattavampaa asuinaluetietoa, mihin tulemme uuden palvelumme avulla vastaamaan”, kertoo MTV Oy:n Internet-liiketoiminnan johtaja Juha Juosila.

Monipuolinen palvelukokonaisuus

Jokakoti.fi erottuu muista verkon asuntopalveluista erityisesti kattavilla asuinaluetiedoillaan ja monipuolisilla kartoillaan. Sieltä löytyy myös tilastollista markkina- ja kiinteistönvälitystietoa. Lisäksi MTV Media tuo asuntokaupan olohuoneisiin viikoittaisessa tv-ohjelmassa MTV3-kanavalla. Tämä kokonaisuus tarjoaa kiinteistönvälittäjille ja muille alan toimijoille uudenlaisia mahdollisuuksia ja kanavia esitellä toimintaansa ja palvelujaan.

”MTV Media rakentamaa laajan markkinapaikan, joka palvelee kaikkia asuntokaupan osapuolia aina yksityishenkilöistä kiinteistönvälittäjiin ja muihin alan toimijoihin. Uudenlaisen tehokkaan markkinapaikan avulla haluamme tehostaa viime aikoina hiljentynyttä asuntokauppaa Suomessa”, jatkaa Juosila.

Palvelu aukeaa koko laajuudessaan myöhemmin keväällä. Tällä hetkellä osoitteessa www.jokakoti.fi voi osallistua interaktiiviseen testiin ja kertoa, millainen on ihanteellinen asuinympäristö.