Honda TRX500FE

Vuoden 2014 Honda TRX500FE on täynnä uudistuksia oleva työjuhta. Se on suunniteltu yleiskäyttöön, kovaan työhön ja vetämään isoja kuormia. Hondan erottaa muista mönkijöistä sen helppokäyttöisyys ja korkea laatu. Erikseen kytkettävän 2/4-vedon ja tehokkaiden hydraulisten levyjarrujen ansiosta TRX500FE selvittää haastavatkin ajotilanteet helposti ja turvallisesti. Sen pitkittäin asennettu yksisylinterinen ruiskumoottori välittää voiman 5-vaihteisen vaihdelaatikon ja automaattikytkimen avulla täysin uusittuun nelivetojärjestelmään.
Runko on 20% edeltäjäänsä jäykempi ja eturenkaiden pito on aikaisempaa parempi. Mönkijä on vakaampi ajettava ja tarkempi ohjata. Nyt myös jousien esijännitystä voidaan säätää kuormituksen mukaan. Sähköisen vaihteenvalitsimen lisäksi Honda TraxLok -järjestelmään on lisätty uusiutunut nappiohjattava tasauspyörästön lukko, jolloin pieni painallus vaihtaa kevyesti ohjattavan 2-vedon ja pidon maksimoivan 4-vedon välillä. Uudet sisä- ja ulkonivelien suojarakenteet parantavat nivelien kestävyyttä. Uusilla ruiskusäädöillä polttoaineen kulutus on pienentynyt 10% vuodesta 2013 tehon pysyessä silti ennallaan.

Honda TRX500FE -uudistukset vuodelle 2014

  • Kokonaan uusi runko ja kumipuslilla kiinnitetty takahaarukka.
  • Etu- ja takajousituksessa pidempi joustovara.
  • Merkittävä lisäys etu- ja takatelineiden kantavuudessa.
  • Etu- ja takajousituksessa on jousen esijännityksen säätö.
  • Takajarru nyt takapyörän sisällä.
  • Muoviset vetonivelien suojat ja suojatut ohjauksen laakerit.
  • Sähköinen tasauspyörästön lukko lisätty Honda TraxLok -järjestelmään.
  • Tehokkaampi laturi (481W) ja isompi akku (16Ah).
  • Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistäkin paremmin.
  • Istuinergonomiaa parannettu erikokoisille kuljettajille.
  • Parannetut ja tehokkaammat valot.
  • Yksiosaisena irrotettava tankin suojamuovi helpottaa huoltotöitä.

8290.00 €