– Päivitimme brändimme ja markkinointistrategiamme tälle vuosikymmenelle. Brändi-ilmeen myötä lanseerasimme uuden Eloa 2022 -teemamalliston, joka syntyi Kalajoen luonnon inspiroimana. Konseptoidulla mallistolla helpotamme asiakastamme kalusteiden valinnassa, ja kerromme osaamisestamme: tiedämme mikä toimii ja näyttää hyvältä. Uudella sloganillamme ”Saat kalusteet elämään” viestimme, että teemme asiakkaallemme kalusteet, joihin hän voi luottaa. Hän tekee elämän niiden ympärille, kertoo Topi-Keittiöiden markkinointi- ja myyntijohtaja Riitta Ojala-Fors.
Brändi-ilme, uusi pääviesti ja strategia luotiin yhdessä oululaislähtöisen NTRNZ Median kanssa, joka toteutti Topille myös uudistuneen verkkosivuston.
– Topi on aito, laadukas, luonteikas, juurensa tunnistava ja dynaaminen yritys. Lähdimme päivittämään markkinointia tavoitteena selkeät, intuitiiviset toimintatavat, materiaalit ja viestit, jotka sekä asiakkaat että työntekijät ottavat omakseen, kertoo NTRNZ Median strategiajohtaja ja asiakkuuspäällikkö Juhani Parhiala.
– NTRNZ valittiin kumppaniksi kokonaisuuksien hallinnan ja asiakasymmärryksen osaamisen kautta. He tarjoavat meille osaamista kaikilta osa-alueilta, joita brändin kirkastamiseen tarvitaan. Aloitimme visuaalisen ilmeen kirkastamisesta edeten brändin näkyvyyteen eri kanavissa. Odotamme innolla, kuinka asiakkaamme huomaavat muutoksen, Riitta Ojala-Fors kertoo.
Topi-Keittiöt, topi-keittiot.fi
Topi on suomalainen kiintokalusteiden valmistaja. Suunnittelemme, valmistamme ja toimitamme kalusteita, jotka kestävät katseen ja elämää. Juuremme ja tehtaamme ovat Pohjois-Pohjanmaalla Kalajoella.
MAINOS